Aqualifestyle-World

Forum for Aquarists of the World

HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 

aquarium brackish 150 liter

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tyrano34

Number of posts : 66
Registration date : 2008-11-07

PostSubject: aquarium brackish 150 liter   Wed Apr 29, 2009 12:09 am

Désolé les amis pour la qualité des photos mais je n'ai plus d'appareil photo numérique pour le moment alors je me suis débrouillé avec un téléphone portable de 1 million de pixel Wink
Sorry friends for the quality of pictures but I have no digital camera yet so I managed with a mobile phone 1 million pixel

déjà une vue d'ensemble de l'aquarium.

la population : trois périophthalmus barbarus avec deux crabes Uca sp et une moringua raitaborua

chacun a son territoire

already an overview of the aquarium

Population: three périophthalmus barbarus with two crab Uca sp and moringua raitaborua

each has its territory

la on peu voir la premier photo Smile je peu vous dire que maintenant le petit ventre et bien rempli ,
je les nourris deux fois par jours pour les habitués à moi et je pense faire deux ou une diète par semaine, si ils ont faim il se jetterons sur les petits characins que j'ai mis.

we can see the the first photo Smile I can tell you now that the small, well-filled stomach,
I fed twice a day for me and used to think I make two or a diet a week, if they are hungry they lay on small characins that I put
rechercher

mon petit protégé que vous allez voir sur la vidéo
comme il n'accepte que moi j'arrive à m'approcher de lui très prêt bientôt je vais essayé de lui apprendre à venir dans ma main pour manger
Wink

my little protected as you see on the video
as it does me that I can get close to him very soon I will be ready tried to teach him to come to my hand to eat

Number of posts : 142
Registration date : 2008-11-18

PostSubject: Re: aquarium brackish 150 liter   Thu May 28, 2009 2:48 am

Mignon ton protégé ,tyty .lol!

amitié.

nice tone protected tyty.lol!

friendship.
Back to top Go down
View user profile

aquarium brackish 150 liter
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Anyone Need anything from North Dallas Aquarium?
» The Hanging Aquarium
» Cheap aquarium 20g +
» Spray In Bed Liner For Aquarium Stand
» How to carry a 600 gallon aquarium.